خدمات تخصصی تولید محتوا


تجربه متقاوت تولید محتوا


محتوا همیشه پادشاه است!

امروزه تنها داشتن یک وب سایت ، اپلیکیشن و یا کانال و پیج در شبکه های اجتماعی کافی نیست. بارگذاری محتوای روز آمد و حرفه ای در رسانه های از راه اندازی و در اختیار گرفتن رسانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به نظر می رسد با این رویکر بیش از گذشته به این باور می رسیم که محتوا پادشاه است…!


از سیر تا پیاز تولید محتوا

تیم تخصصی و حرفه ای تشکیل شده از ایده پردازان، نویسندگان و کپی رایترها، طراحان و گرافیستها، تصویر برداران و فیلم سازان حرفه ای، تمامی خدمات تولید محتوا را از طراحی، امکان سنجی، تولید، انتشار، بروز رسانی و بازخورد گیری از محتوای دیجیتال، در تمامی قالب های متن، گرافیک، تصویر، ویدیو، انیمیشن و … برای شما با بهترین کیفیت انجام خواهد داد و شما براحتی در کوتاه مدت تاثیر این فعالیت های تخصصی را در کسب و کار خود احساس خواهید نمود.


همیشه در کنار شما هستیم

ما به کمک شما استراتژی محتوا برایتان طراحی خواهیم کرد، داستان برند شما را خواهیم نوشت، در گام اول متن اختصاصی محتوای شما نوشته می شود، سپس قالب انتشار انتخاب می گردد، در گام بعدی با گردآوری ابزارهای تولید محتوا، محتوای تخصصی تولید می شود، سپس در درگاه رسانه ای متناسب با محتوا که می تواند وب سایت یا کانال و یا پیج شما در شبکه های اجتماعی باشد بارگزاری می شود و نهایتا از میزان استقبال مخاطبان تان بازخورد گرفته می شود و با کمک تحلیل های بدست آمده برنامه ادامه کار و بروز رسانی محتوا نگاشته می گردد. البته تمامی مراحل بصورت مداوم مستند سازی و گزارش می گردد…


روابط عمومی مجازی اختصاصی شما

تیم متخصصان ما می توانند یک بخش روابط عمومی تخصصی برای شما ایجاد کنند که در عین حال که برای سازمان شما فعالیت می کند اما نیاز به استخدام نیروی جداگانه و دردسرهای آن نداشته باشید و فقط بر امور نظارت دقیق و مستمر داشته باشید ضمن اینکه متخصص ترین نیروها انجام امور را بر عهده دارند.


لذا اگر به اهمیت و تقش طلایی محتوای دیجیتال در موفقیت کسب و کار خود پی برده اید، قبل از هر کاری برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمائید.


برای تماس در واتساپ با شماره ۹۸۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲+ روی همین لینک کلیک کنید. دقت داشته باشید ارتباط با ما از طریق واتساپ همین شماره تعریف شده است و به پیامک و تماس پاسخ داده نخواهد شد.


آدرس سایت خدمات تخصصی تولید محتوای دیجیتال www.Digital-Content.ir