تبلیغات پیامکی هدفمند


خدمات تخصصی پیامک تبلیغاتی


پیامک هنوز هم تاثیر گذار است

شاید فکر کنید با آمدن فناوری های جدید ارتباطی پیامک ارزش و کارکرد خود را از دست داده است. اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباه هستید. چرا که ارسال پیام های بی هدف و انبوه با وجود تغییر سبک زندگی مردم و همچنین پیشرفت فناوری های ارتباطی بی معنی شده است ولی پیامک هنوز هم بعنوان یکی از راه های ارتباطی مستند و رسمی بکارگیری می شود.


خدمات ویژه و منحصر بفرد

پنل پیامکی هوشمند که از طرف ما به شما برای توسعه کسب و کارتان پیشنهاد می شود به شما این امکان را می دهد که یک دستیار ویژه تبلیغات و اطلاع رسانی جدید برای کسب و کارتان راه اندازی کنید. ارسال سریع و زمان بندی شده، ارسال به دفتر چه تلفن ایجاد شده، ارسال از طریق فایل اکسل، ارسال نظیر به نظیر، ارسال به رنج شماره، ارسال از طریق کد پستی و ارسال منطقه ای بر اساس آنتن های موبایل، دریافت پیامک روی پنل و روی شماره همراه شخصی خودتان، برگزاری انواع نظر سنجی، مسابقه و سایر امکانات منحصر بفرد در کنار هزینه مناسب از ویژگی های این پنل اینترنتی پیامک می باشد.


ارسال بلک لیست مخابراتی

امروزه با وجود ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی بسیاری از مخاطبان این نیاز را دارند که از طریق پنل خود امکان ارسال به بلک لیست های مخابراتی را هم داشته باشند که این امکان نیز برای شما روی پنل در صورت نیاز فعال سازی می شود.


پیامک صوتی بی رقیب و موثر

در عین حال امکان استفاده از پیامک صوتی به این شکل که پیام صوتی روی پنل بارگذاری شود و طبق لیست شماره های خودتان و یا لیست های موجود روی پنل شماره گیری و خوانش پیام صورت گیرد نیز یکی از قابلیت های این پنل است که می تواند کمک موثری برای اطلاع رسانی و تبلیغات شما باشد. البته ما به شما در خصوص نحوه ساخت و محتوای پیام های صوتی مشاوره تخصصی را خواهیم داد.

لذا اگر نیازمند ارتباط موثر با مخاطبان کسب و کار و یا فعالیت حرفه ای خود هستید، قبل از هر کاری برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمائید.


برای تماس در واتساپ با شماره ۹۸۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲+ روی همین لینک کلیک کنید. دقت داشته باشید ارتباط با ما از طریق واتساپ همین شماره تعریف شده است و به پیامک و تماس پاسخ داده نخواهد شد.


آدرس سایت خدمات تخصصی پیامک تبلیغاتی www.MarkaziSMS.ir