آگهی فروش سایت

این سایت بصورت کامل به همراه دامنه و محتوا وپشتیبانی یکساله به فروش می رسد.

البته امکان فروش دامنه و محتوای سایت بصورت جداگانه نیز وجود دارد.

برای ارتباط با ما و ارائه پیشنهاد خرید سایت کافی است روی همین لینک کلیک کنید و در واتساپ به شماره ۹۸۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲+ پیام خود را ارسال نمایید.

شایان ذکر است سایت های آماده دیگری نیز برای فروش واگذاری به همراه محتوا و دامنه های رند و ... مهیاست که با قیمت مناسب و در اسرع وقت می توانید بکار بگیرید.


یک پیشنهاد حرفه ای برای شما


فروش سایت آماده در حال کار با محتوا

مدیران کسب و کارهایی که قرار است شتاب بالایی در توسعه داشته باشند، می توانند بصورت هوشمندانه با خرید یک وب سایت آماده که دامنه خوب، محتوای ارزشمند و قدمت مناسبی دارد می توانند اعتبار مناسبی را در حوزه تبلیغات و رسانه خود جذب نمایند.

در گام اول توسط همکاران ما این مشاوره به شما داده می شود تا در این خصوص بهترین تصمیم اتخاذ گردد و سپس لیستی از وب سایت های فعال این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا به فراخور نیاز و منابع مالی تان انتخابی بهینه داشته باشید. در گام دوم سایت مورد نظر برای شما به شکلی بهینه سازی و شخصی سازی خواهد شد که انگار سال هاست وب سایت شما در حال کار است و از روز اول کلید زدن بهره برداری از وب سایت خودتان می توانید روی جذب مشتری و کاربردی بودن مهمترین بخش رسانه ای کسب و کار خود حساب جدی باز کنید.


فروش دامنه های کاربردی – رند و عادی

داشتن دامنه های مناسب که به موضوع فعالیت و کسب و کار شما ارتباط منطقی دارند می تواند اعتبار و اثر بخشی وب سایت شما را دو صد چندان نماید. دامنه های رند سه حرفی و یا دامنه های معنی دار در حوزه های مختلف هر کدام بنوعی می توانند شخصیت برند و اعتبار کسب و کار شما را در نظر مخاطب متافوت جلوه دهند.

در گام اول همکاران ما به شما مشاوره خواهند داد تا بهترین انتخاب را در خصوص نام و آدرس وب سایت تان مرتبط با برند و نوع فعالیت خود داشته باشید. سپس در صورت تمایل می توانید از میان صدها آدرس وب سایت و دامنه ثبت شده می توانید بهترین های آن ها را انتخاب نمایید.


خدمات میزبانی وب حرفه ای ایرانی و خارجی

میزبانی وب خدمتی مهم و البته تخصصی است که اگر توسط متخصص امر به شما ارائه نشود ممکن است برای وب سایت و پرتال شما ایرادات و خطاهای جدی بوجود بیاورد. ما به تناسب نیاز و بودجه شما بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در عین حال بهترین خدمات تخصصی پشتیبانی را نیز از ما دریافت خواهید کرد.

اینکه شما به یک سرور حقیقی و یا مجازی و یا حتی به یک فضای میزبانی اشتراکی نیاز دارید موضوعی است که پس از مشاوره با کارشناسان ما مشخص خواهد شد و بسته به نیاز شما از سرویس های میزبانی داخلی ایران و خارجی آمریکا یا اروپا به شما پیشنهاد و در عین حال گارانتی کیفی نیز به شما ارائه خواهد شد.


خدمات طراحی وب سایت و پرتال اطلاع رسانی

امروزه داشتن پرتال های اطلاع رسانی، وب سایت شخصی و سازمانی فعال برای کسب و کارها، سازمانها و افراد الزامی است. شما می توانید به فراخور منابع خود از جمله زمان و هزینه در اختیار یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.

دامنه خدمات طراحی وب شامل استفاده از سامانه های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا که حداقل هزینه را برای سفارش دهنده دارند تا طراحی و کد نویسی تخصصی برای کاربردهای ویژه را شامل می شود که می تواند با انواع زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های روزآمد طراحی وب انجام گیرد.


خدمات برنامه نویسی و طراحی نرم افزار

برای در اختیار داشتن نرم افزارهای کاربردی در قالب وب پرتال، اپلیکیشن موبایل، نرم افزارهای تحت شبکه و یا هر نوع رابط نرم افزاری خاص به هر زبان برنامه نویسی و هر تکنولوژی طراحی نرم افزار، برنامه نویسان مجموعه ما امکان خدمات دهی تخصصی به شما متناسب با هزینه و زمان مد نظر شما را دارند.

اگر نیازمند داشتن وب سایت هستید و یا می خواهید وب سایت خودتان را محتول و به دنیای تجارت الکترونیک متفاوت ورود کنید، همین الان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان اقدام نمایید.


برای تماس در واتساپ با شماره ۹۸۹۳۷۳۰۲۰۰۳۲+ روی همین لینک کلیک کنید. دقت داشته باشید ارتباط با ما از طریق واتساپ همین شماره تعریف شده است و به پیامک و تماس پاسخ داده نخواهد شد.


آدرس سایت خدمات تخصصی طراحی وب www.MarkaziWeb.ir